מה קיבלתי מרוטרי – גל שרטוב

לרוטרי הגענו אשתי יעל ואני ממש במקרה, חבר טוב, שחר רז, הנשיא הראשון של המועדון וכיום עוזר נגיד האזור, הגה את הרעיון והתחיל להניע את הגלגלים וחיפש שותפים לדרך, נערכה פגישה בה הוצג הרעיון של המועדון ודרכי הפעולה

התחלתי את תפקידי בשנה הראשונה כחבר ההנהלה וכראש אפיק הקהילה, בשנה השניה לקחתי על עצמי את ההובלה של פרוייקט הנואם הצעיר ביחד עם נירית דביר – חברנו לגורמי העיריה ואגף החינוך ומצאנו דלת פתוחה – הפרוייקט שנחשב פרויקט הדגל של רוטרי בארץ ורץ כבר שנים רבות הביא תוצאות מדהימות שכמובן רק העצימו את התחושות לגבי חשיבותו ומאז כל שנה נערכת בעיר התחרות בבתי הספר והכל כחלק מהרוח של המועדון הצעיר שהחליט לשאת את דגל השאיפה למצוינות ותמיכה בפרוייקטים תומכי קהילה כגון רובוטיקה, ספורט, תרבות הפנאי האיכותי ועוד.

המועדון מגייס כספים, תרומות וחסויות, ומחזיר כל שקל לקהילה , אם בשיפוץ מועדון הספורט, שיפוץ בית הקהילה האתיופית, תמיכה ברובוטיקה, פעילויות בחינוך כגון הנואם הצעיר, פתיחת שנת הלימודים, אימוץ ליווי ותמיכה בחיילים בודדים ועוד ועוד… וכל שנה מתווספים יעדים ופרוייקטים נוספים.

רוטרי כפר יונה, צמח תוך תקופה קצרה והפך לאחד המועדונים המובילים והבולטים בארץ, מדובר במועדון צעיר, קבוצה של אנשים איכותיים מאד שהפכו לחבורה מגובשת כמו משפחה שנייה. המפגשים השבועיים מערבים הרצאות מעשירות וממריצות, כיבוד מפנק שהחברים מכינים בתורות, עדכונים שוטפים וכמובן עשייה ציבורית וקהילתית רבה שזכתה להכרה הערכה וכבוד רב מגורמי העיריה שזיהו לדעתי את הפוטנציאל האדיר הגלום בקבוצה מובילה ואיכותית כזו שניתן לגייסה למען הקהילה.

מוזמנים לשתף ...

Facebook
Email
WhatsApp
LinkedIn

עוד סיפורים ...

מה קיבלתי מרוטרי

מה קיבלתי מרוטרי – רפי מונטיאס

נכנסתי לרוטרי מתוך מטרה להכיר אנשים ולהרחיב את מעגל הקשרים שלי תוך כדי פעילות בקהילה.
הייתי חבר בצוות ההנהלה המייסד של המועדון ואח"כ לנשיא השני של המועדון וחבר בצוות הארצי של רוטרי בתפקידים שונים.

להמשך הסיפור »
מה קיבלתי מרוטרי

מה קיבלתי מרוטרי – יובל גרינברג

בחודש אפריל 2018 אירחנו זוג אמריקאים מויסקונסין דייל וסקוט.
הם נחתו אחרי הטיסה הארוכה היישר באמצע מסיבת יומהולדת 6 של סער ילדנו הקטן. מי שעזר מאוד באירוח הוא בננו הבכור גילעד ששולט באנגלית..

להמשך הסיפור »
מה קיבלתי מרוטרי

מה קיבלתי מרוטרי – נירית דביר

לרוטרי הצטרפתי לפני כ- 4 שנים ממש מיד לאחר שהמועדון הוקם. וכ- 3 שנים לאחר שעברתי לגור בכפר-יונה. מה קבלתי? ראשית – חברים. אנחנו באמת קבוצה של אנשים מקסימים. ומצאתי לי חברים טובים.

להמשך הסיפור »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן