מה קיבלתי מרוטרי – נירית דביר

לרוטרי הצטרפתי לפני כ- 4 שנים ממש מיד לאחר שהמועדון הוקם. וכ- 3 שנים לאחר שעברתי לגור בכפר-יונה. מה קבלתי? ראשית - חברים. אנחנו באמת קבוצה של אנשים מקסימים. ומצאתי לי חברים טובים.

היה לי את הכבוד להוביל את הנואם הצעיר ויחד עם גל שרטוב להביא את הפרויקט לעיר. פרויקט משמעותי שכל בתי הספר היסודיים בעיר משתתפים ושותפים אליו. אני חושבת ששם היו רגעים משמעותיים עבורי בהחלטה לעבור לעסוק יותר בחינוך ( בשלוש שנים האחרונות אני שותפה להקמה וניהול מיזם לחינוך לשלום). מלאתי תפקידים בהנהלת המועדון, בשנה השניה, להקמת המועדון, הייתי מזכירת המועדון, היום אני יו"ר קהילה.

 יצאתי עם רוטרי ישראל למשלחת למקדוניה- חוויה בלתי נשכחת שבה רכשתי חברים נוספים מרוטרי ישראל ורוטרי העולמי ושותפים לחזון לחינוך לשלום.

בטיולים שלי ושל משפחתי בעולם, אני נוהגת לבקר במועדוני רוטרי. השנה 2018 בעקבות ביקור שלי במועדון רוטרי בהודו יצאנו למיזם בנילאומי  משותף רוטרי כפר יונה ורוטרי אודייפור לתרום לתלמידים בהודו. רוטרי מהווה עבורי קרקע למיזמים הנוגעים לליבי.

מוזמנים לשתף ...

Facebook
Email
WhatsApp
LinkedIn

עוד סיפורים ...

מה קיבלתי מרוטרי

מה קיבלתי מרוטרי – גל שרטוב

לרוטרי הגענו אשתי יעל ואני ממש במקרה, חבר טוב, שחר רז, הנשיא הראשון של המועדון וכיום עוזר נגיד האזור, הגה את הרעיון והתחיל להניע את הגלגלים וחיפש שותפים לדרך, נערכה פגישה בה הוצג הרעיון של המועדון ודרכי הפעולה

להמשך הסיפור »
מה קיבלתי מרוטרי

מה קיבלתי מרוטרי – רפי מונטיאס

נכנסתי לרוטרי מתוך מטרה להכיר אנשים ולהרחיב את מעגל הקשרים שלי תוך כדי פעילות בקהילה.
הייתי חבר בצוות ההנהלה המייסד של המועדון ואח"כ לנשיא השני של המועדון וחבר בצוות הארצי של רוטרי בתפקידים שונים.

להמשך הסיפור »
מה קיבלתי מרוטרי

מה קיבלתי מרוטרי – יובל גרינברג

בחודש אפריל 2018 אירחנו זוג אמריקאים מויסקונסין דייל וסקוט.
הם נחתו אחרי הטיסה הארוכה היישר באמצע מסיבת יומהולדת 6 של סער ילדנו הקטן. מי שעזר מאוד באירוח הוא בננו הבכור גילעד ששולט באנגלית..

להמשך הסיפור »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן